Tuesday, June 12, 2012

Gambar di Langkawi

menginap di Hotel Bayview. Hotel yang sederhana. cuma dekat dengan Pekan Kuah. Senang nag membeli belah. decoration and kekemasan is okay. but then, aircond tak rasa. saya panas okay.




 kemas kan

then pagi sabtu saya kemas-kemas utk meeting tatatertib. saya pakai baju kurung. haishh..ingatkan mesyuarat kena pakai baju formal. tapi tengok orang lain siap pakai seluar. jadikan ini iktibar +.+

see? im wearing a baju kurung. 

then before balik KL, saya jumpa my future fiance. ♥  kami makan di Pantai Chenang. berdekatan Airport Langkawi. 

2 comments:

  1. amelda..awak canti cantik & ayu =)

    oh yaa wajah kamu mirip ya dgn future fiance

    selalunya kalau wajah mirip memang ada jodoh =)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah. tq nisa ;)
    bf saya cakap, saya xcantik pun. comel je. ;p (gurau2.)
    insyaAllah. doakan jodoh kami panjang. =)
    thx again nisa =)

    ReplyDelete